Прочитано 240


 

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

 

За результатами роботи із зверненнями громадян 2015 року до управління надійшло 31 звернення від 516 громадян, за аналогічний період 2014 року – 76 звернення від 623 громадян (статистичний звіт додається).

         У зверненнях громадянами порушені питання за такими темами:

У зверненнях громадянами порушені питання за такими темами:

капітальний ремонт соціально-культурних установ (047) – 4 звернення;

допомога у вирішенні питання капітального ремонту у житлових будинків (048) – 2 звернення;

будівництво водопровідних та каналізаційних мереж (041) – 1;

будівництво газопровідних мереж (042) -3;

погашення заборгованості за виконані роботи (044) – 1;

надання фінансової допомоги на будівництво об’єктів (045)  - 1;

інші (049) – 19 звернень.

         Усі звернення відпрацьовані у встановлені законодавством терміни, порушення з боку працівників управління у частині відпрацювання звернень відсутні.

         За наказом начальника управління Кругликова О.Б відповідальна в управлінні за роботу із зверненнями громадян.

Реєстрація звернень проводиться в електронній системі.

Відповідно до частини 9 п. 1 Указу керівництвом управління, згідно із затвердженим графіком, щомісяця проводилися «гарячі лінії». Графік проведення «гарячих ліній» затверджений наказом начальника управління від 10.06.2014 № 48.

Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто начальником управління. Створено умови для першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Матигероїня».

№ з/п

Категорія заявників

Кількість звернень, отриманих за січень-грудень

2015 року

Порівняння

(+, -)

Кількість звернень, отриманих за відповідний період минулого року

1

«Матигероїня»

0

-1

1

2

Інвалід Великої Вітчизняної війни

1

+1

0

3

Герой Соціалістичної Праці

0

0

0

4

Герой Радянського Союзу

0

0

0

5

Герой України

0

0

0

Всього:

1

0

1

Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту:

№ з/п

Категорія заявників

Кількість звернень, отриманих за січень - грудень

2015 року

Порівняння

(+, -)

Січень - грудень

 2014 року

1

Учасників ВВВ

0

0

0

2

Учасників бойових дій

1

+1

0

3

Вдів загиблих на фронті

0

0

0

4

Багатодітних сімей

0

-1

1

5

Одиноких матерів

0

0

0

6

Ветеранів праці

0

-1

1

7

Пенсіонерів

2

-8

10

8

Осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС

0

0

0

9

Інвалідів

7

+4

3

Всього:

10

-5

15

 

 

На постійному контролі управління знаходиться питання організації роботи із зверненнями громадян.

За звітний період цього року до управління надійшло 7 повторних звернень.

Відповідно до частини 9 п. 1 Указу керівництвом управління, згідно із затвердженим графіком, щомісяця проводилися «гарячі лінії». Графік проведення «гарячих ліній» затверджений наказом начальника управління від 23.12.2014 № 172

Січеньгрудень  2015 року

Прізвище, ім’я, по батькові

Заплановано

Проведено

Кількість дзвінків

Нуждов Павло Анатолійович

 (начальник управління)

12

12

0

 (заступник начальника управлінняголовний інженер)

12

12

0

 (заступник начальника управління)

12

12

0

Разом

36

36

0

 

В управлінні працює телефон довіри. За звітний період дзвінків не надходило. Наказом начальника управління від 25.12.2014 № 176 виконання обов’язків за роботу телефону довіри покладено на Кругликову Олену Борисівну. Номер телефону довіри 37-75-43.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян затверджено наказом начальника управління від 23.12.2014 № 171.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян, графік «гарячих ліній» та номер телефону довіри розміщено на офіційному веб-сайті управління та облдержадміністрації.

 

Дані про дотримання графіків особистого та виїзного прийомів громадян начальником управління

Прізвище, ім.’я, по батькові

Заплановано особистих прийомів за графіком

Фактично проведено

Прийнято громадян

Заплановано проведення виїзних прийомів у сільських та селищних радах

Фактично проведено

Прийнято громадян

Нуждов Павло Анатолійович

 (начальник управління)

24

24

0

24

24

0

 Ззаступник начальника управління-головний інженер

24

24

0

24

24

0

 Заступник начальника управління

24

24

0

24

24

0

Разом

72

72

0

72

72

0

Питання роботи зі зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно знаходиться на контролі в управлінні капітального будівництва облдержадміністрації та розглядаються на апаратних нарадах управління.