Прочитано 198


Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

 

         За результатами роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року, до управління надійшло 17 звернень від 228 громадян, у 2015 році - 20 звернень від 479 громадян. Серед звернень, які надійшли звернень від громадян є одне звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, як і в минулому році

У зверненнях громадянами порушені питання за такими темами:

капітальний ремонт соціально-культурних установ (047) – 5 звернень;

надання фінансової допомоги на будівництво об’єктів (045)  - 2;

будівництво водопровідних та каналізаційних мереж (41) – 5;

будівництво соціально-культурних установ (43) -2;

допомога у вирішенні питання капітального ремонту у житлових будинків (48)-1;

інші (049) – 3 звернення.

 

         Усі звернення відпрацьовані у встановлені законодавством терміни, порушення з боку працівників управління у частині відпрацювання звернень відсутні.

         За наказом начальника управління Кругликова О.Б відповідальна в управлінні за роботу із зверненнями громадян.

Реєстрація звернень проводиться в електронній системі.

Відповідно до частини 9 п. 1 Указу керівництвом управління, згідно із затвердженим графіком, щомісяця проводилися «гарячі лінії». Графік проведення «гарячих ліній» затверджений наказом начальника управління від 25.12.2015 № 177

 

Січень – вересень 2016 року

Прізвище, ім’я, по батькові

Заплановано

Проведено

Кількість дзвінків

Нуждов Павло Анатолійович

 (начальник управління)

10

10

0

 (заступник начальника управління – головний інженер)

10

10

0

 (Пялик Ганна Олексіївна - заступник начальника управління)

10

10

0

Разом

30

30

0

 

В управлінні працює телефон довіри. За звітний період дзвінків не надходило. Наказом начальника управління від 29.12.2015 № 181 виконання обов’язків за роботу телефону довіри покладено на Кругликову Одену Борисівну. Номер телефону довіри 37-75-43.

4. Графіки особистого та виїзного прийомів громадян затверджено наказом начальника управління від 25.12.2015 № 178.

Графіки особистого та виїзного прийомів громадян, графік «гарячих ліній» та номер телефону довіри розміщено на офіційному веб-сайті управління та облдержадміністрації.

 

Дані про дотримання графіків особистого та виїзного прийомів громадян начальником управління

Прізвище, ім.’я, по батькові

Заплановано особистих прийомів за графіком

Фактично проведено

Прийнято громадян

Заплановано проведення виїзних прийомів у сільських та селищних радах

Фактично проведено

Прийнято громадян

Нуждов Павло Анатолійович

 (начальник управління)

18

18

0

18

18

0

 (заступник начальника управління-головний інженер)

18

18

0

18

18

0

 (Пялик Ганна Олексіївна - заступник начальника управління)

18

18

0

18

18

0

Разом

54

54

0

54

54

0

Питання роботи зі зверненнями громадян, організація їх особистого прийому постійно знаходиться на контролі в управлінні капітального будівництва облдержадміністрації та розглядаються на апаратних нарадах управління.

 

 

Начальник відділу

організаційної та

адміністративно – господарської роботи                                        О.Б. Кругликова