Головна Інформація для учасників АТО та вимушених переселенців Цивільний захист та безпека життєдіяльності населення

ЦНАП інформує
Центр надання адміністративних послу при Арбузинській районній державній адміністрації працює вже 5 років та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом єдиного вікна.
Найважливіша перевага ЦНАП – це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально, та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.
На теперішній час в ЦНАПі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 218 видів послуг у, що на 18 послуг більше ніж в минулому році.
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблено інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Арбузинської районної державної адміністрації (arbuzinka.mk.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка Центр надання адміністративних послуг на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування ЦНАПу та з питань оформлення відповідних документів.
За 2018 рік за отриманням консультацій до ЦНАП звернулося 8300 чоловік. Консультації надаються не лише при особистому зверненні, а й за допомогою телефону.
Протягом звітного періоду працівниками ЦНАП зареєстровано 7082 звернення. В середньому за місяць 590 послуг.
В приміщенні ЦНАП здійснюється видача витягів Держгеокадастру , попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
Протягом 2018 року чисельність громадян, які скористалися послугами «електронного сервісу» збільшилась через Центр було отримано 256 результатів послуг.
 

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в приміщенні Центру вже більше 2-х років функціонує система електронного керування чергою. Громадяни мають змогу обрати зручний час для відвідування.
В Центрі надання адміністративних послуг ведуть роботу, адміністратори відділу адміністративно-дозвільних процедур та 3 представника суб’єктів надання адміністративних послуг: спеціаліст Управління соціального захисту населення райдержадміністрації; спеціаліст Служби у справах дітей райдержадміністрації; державний реєстратор речових прав на нерухоме майно Арбузинської селищної ради 

 

ЦНАП інформує!

 

Реалізація реформ та відкрита взаємодія із суб’єктами – серед пріоритетів роботи Центру надання адміністративних послуг в 2018 році

 
        В Арбузинсьму районі діє Центр надання адміністративних послуг, який знаходиться за адресою: 55301, Миколаївська обл. Арбузинський район, смт.Арбузинка, пл.Центральна,18.
            На офіційному веб-сайті Арбузинської районної державної адміністрації http://arbuzinka.mk.gov.ua розміщена інформація про діяльність ЦНАП: перелік адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг, зразки бланків, реквізити про оплату послуг. Також інформацію про роботу ЦНАПу можна знайти на сторінці в facebook (Цнап Арбузинка) https://www.facebook.com/arbcnap.
·            Консультаційну інформація про адміністративні послуги можна отримати особисто в ЦНАПі, за телефоном (0532)3-09-22, або звернувшись на електронну адресу:

[email protected]
 
.

·          Прийом та видача документів здійснюється в ЦНАП щодня (крім вихідних).
     З метою підвищення якості обслуговування суб’єктів в Центрі працює електронна черга. Попередній запис на прийом можна зробити в електронному кабінеті на Порталі адміністративних послуг Миколаївської області або зателефонувавши до ЦНАП за тел.3-09-22.
 

     Також на сьогодні через ЦНАП успішно надають Online-послуги. Зокрема на офіційному веб-сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua/ (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснити оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.

 

 З метою підвищення якості та зручності надання адміністративних послуг, Державна архітектурно-будівельна інспекція України запровадила можливість отримання ряду послуг у електронному вигляді. На її сайті http:www.dabi.gov.ua (у розділі електронні адміністративні послуги https://e-dabi.gov.ua/) громадяни мають змогу отримати онлайн такі адміністративні послуги: початок виконання підготовчих робіт, початок виконання будівельних робіт, прийняття в експлуатацію, ліцензування, тощо.

 

       Для отримання послуги в електронному вигляді Ви повинні підписати декларацію (повідомлення), що подається до Центру надання адміністративних послуг, власним електронним цифровим підписом. Зазначимо, що електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується фізичними та юридичними особами для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронному вигляді. Для накладання електронного цифрового підпису Ви повинні мати відкритий та особистий ключ. Особистий ключ використовується Вами для підписання документів. Відкритий ключ використовується Державною архітектурно-будівельною інспекцією для перевірки підпису.

 

 

 

Відділ адміністративно-дозвільних

 

 процедур райдержадміністрації
    

ЦНАП інформує
Декларацію про готовність об’єкту до експлуатації
можна зареєструвати онлайн
        Держархбудінспекція спільно з Агентством е-врядування та  Координатором проектів ОБСЄ в Україні презентували нову електронну послугу у містобудівній сфері – декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.
         Зазначена е-послуга стала вже сьомою у сфері будівництва,   і відтепер українці зможуть як розпочати, так і завершити будівництво об’єктів І-ІІІ категорії в режимі он-лайн. Громадяни матимуть змогу подати таку е-декларацію у будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.
           Завдяки сучасним інформаційним технологіям процедура подачі документів стає максимально прозорою та зручною. «Запровадження електронних послуг сприяє новій якості обслуговування громадян та бізнесу,  прозорості діяльності інспекції та зменшенню корупційних ризиків». 
          Електронні послуги вже доступні через портал Держархбудінспекції e-dabi.gov.ua, а також на єдиному державному порталі адміністративних послуг  my.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
 За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Результат надання електронної послуги направляється суб’єкту звернення також в електронній формі. Такі нововведення дозволять заощадити час та зусилля і максимально мінімізують ризики будь-яких можливих зловживань.
         Важливим кроком стало налагодження взаємодії між реєстрами ДАБІ та Мінюсту, завдяки якому громадяни також зможуть оформити право власності на нерухомість у електронному форматі. Тепер при оформленні прав власності на нерухомість від громадянина не вимагатимуть надавати державному реєстратору документи про введення об’єкта в експлуатацію в паперовому вигляді, адже реєстратор матиме змогу отримати їх автоматично в режимі он-лайн з єдиного реєстру Держархбудінспекції.
Сьогодні впроваджено 7 електронних адміністративних послуг у будівництві:
§ повідомлення про початок виконання підготовчих робіт;
§ декларація про початок виконання підготовчих робіт;
§ повідомлення про початок будівельних робіт;
§ декларація про початок будівельних робіт;
§ подання документів для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва;
§ внесення змін до переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва;
§ декларація про готовність об’єкта до експлуатації.
 

 

Відділ адміністративно-дозвільних

процедур райдержадміністрації 

 ОГОЛОШЕННЯ
“Усі громадські формування, які мають намір бути включеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій повинні перевірити свої статути та в разі необхідності привести їх у відповідність до Податкового Кодексу України в термін до 31 грудня 2016 року.
 
Перелік документів, які необхідно подати для реєстрації нової редакції статуту, а також їх зразки Ви можете знайти на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за посиланням http://just-mykolaiv.gov.ua/, в розділі «Актуальна інформація для громадських об'єднань».
 
За додатковою інформацією з питань державної реєстрації громадських формувань, Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії Управління державної реєстрації – (0512) 34-01-17.”
 
 
ЦНАП інформує
Отримуйте адміністративні послуги якісно та вчасно у нас
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг у Арбузинському районі, який знаходиться за адресою: смт.Арбузинка, пл.Центральна,18. 55301
Основна мета ЦНАПу – це надання якісних адміністративних послуг громадянам.  Для отримання адміністративної послуги в Центрі надання адміністративних послуг громадяни звертаються до адміністратора та представників суб’єктів надання адміністративних послуг. Адміністратор надасть вичерпну інформацію і консультацію щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг; допоможе заповнити заяву та сформувати пакет документів для отримання послуги.
Популярні послуги за якими звертаються до Центру:
- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- державна реєстрація прав на нерухоме майно;
- видача довідок та витягів з  земельних питань;
- реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації;  декларація про початок виконанняи будівельних робіт;
- видача будівельного паспорту; видача паспорту прив’язки тимчасової споруди торгівельного. побутового, соціально-культурного призначення для здійснення підприємницької діяльності.
Прийом та видача документів здійснюється в Центрі щодня (крім вихідних)
Через ЦНАП надається 138 адміністративних  послуг. З них виключно послуг Арбузинської райдержадміністрації – 33.
За січень – вересень 2016 року звернулося 5519 громадян. В тому числі особисто до адміністраторів ЦНАП подано заяв 1552: з напрямку реєстрації речових прав на нерухоме майно - 716; Відділ архітектури ЖКГ та розвитку інфраструктури – 26; Дозвільні документи - 27; Відділ Держгеокадастру в Арбузинському районі – 783; в елетронній формі 30 .
За період з травня по вересень надійшло до районного бюджету за надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації  58050 грн.
 
На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації http://arbuzinka.mk.gov.ua та на сторінці фейсбук https://www.facebook.com/arbcnap розміщена інформація про діяльність Центру, графік роботи, контактні телефони, інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються в Центрі. Консультаційна інформація про послуги надається особисто в Центрі або телефоном (0532)3-09-22.
 
 
 
Оголошення
У зв’язку з ліквідацією районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Миколаївської області виконання обов’язків у сфері державної реєстрації громадських об’єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання, державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст,друкованих засобів масової інформації покладено на відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області, який знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Январьова, 28, т. (0512) 34-01-63.
веб-сайт: http://just-mykolaiv.gov.ua/rejestratsijna_sluzhba

 
 

 
 
До відома громадян
З 3 квітня 2016 року на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» Державна міграційна служба припиняє надання адміністративних послуг «Реєстрація місця проживання/перебування», та «Знаття з реєстрації місця проживання». Отже, і ЦНАП не зможе приймати документи для надання цих послуг відповідно.
 Шановні жителі Арбузинського району, з 3 квітня 2016 року для реєстрації місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання Ви повинні звертатися до відповідних сільських та селищної рад.
Задля уникнення конфліктних ситуацій просимо поширити дану інформацію максимально у колі своїх знайомих. Дякуємо за розуміння.